Nemrtvý

Díky, nekromacii a dotyku smrti je to dobrý válečník.

Vzhled města:

 
 
Růst nemrtvých: Regenerace:   +2 %
Pracovní síly nemrtvých: Rychlost stavění:   +4 %
Dav nemrtvých: Cena budovy:   -2 %
Nemromancie nemrtvých: Produkce surovin:   +3 %
Zuřivost nemrtvých: Věžové jednotky zvýšeny o:   +20 %
Magická esence nemrtvých: Rychlost výzkumu:   +6 %
 
 

Jednotky:

Jednotlivé staty najdete přehledně ve hře. Tu spíše napíšeme k čemu jednotlivé využít. Lepší jednotky jsou sice výhodnější, ale zaberou více místa v armádě skoro úměrně a máte je později takže je nevylepšíte tolik jako ty horší.

Kostlivec - základní jednotka, dá se hrát jen na kotlivce řádně vylešenými a s vysokou regenerací a nekromancii... Ale pozor na ledové kanóny trpasliků

Fanatik - hodí se i ke kostěné armádě - pokud padne fanatik tak ti, co by se regenerovali se stanou Nekromantem a z padlých se stanou kostry podle % nemromancie a až padne nekromancer jsou zněj zase nějaký kostry... :)

Nekromancer - zrodí se z padlích a renegovaných Fanatiků

Kostěný golem - jednotka s hodně hp

Succubaje to nejkrásnější jednotka nemrtvích, ale k boji a ani kničemu jinému se nehodí, alespon já jsem je snad nikdy moc nestavěl,jak na starý empo,tak ani teď na nové

Rytíř smrti - díky dotyku smrti je to zabiják top jendotek před začítkem kola, je šance 10%, že rytíř si náhodně vybere jednotku a tu na místě zabije. Braňte své top armády i několika tisíci zakládních jendotek, aby právě rytíři ukozovali i na ně.

Noční můrauniverzální jendotka vhodná pro všechno navíc ma snížení nepřátelké hp o 15% pokud je správný poměr celkového žoldu nočních můr a žoldu nepřítele(1/5).

Věž - jen pro obranu města, po boji se všechny obnoví